Kabos Cosmetics, łódzka firma specjalizująca się w pielęgnacji oraz zdobieniu dłoni i paznokci, rozpoczęła sprzedaż oraz dystrybucję żelu do mycia rąk, bez konieczności użycia wody. Zawierający 70% alkoholu etylowego kompaktowy żel, o objętości 85 ml został wyprodukowany w Polsce z zachowaniem najwyższych standardów technologicznych i zaleceń służb sanitarnych. Efektywnie odkaża dłonie, przy czym nie pozostawia uczucia lepkości.
Różnorodność i ilość preparatów służących do zachowania właściwej higieny i odświeżenia rąk sprawia, że klienci poszukują produktów najbardziej dopasowanych do własnych potrzeb. Żel myjący do dłoni marki Kabos Cosmetics nie wymaga użycia wody, dzięki czemu można go użyć w dowolnym momencie. Dodatkowo, opracowany przez specjalistów skład żelu myjącego zawiera alkohol etylowy w wysokim stężeniu, który pomaga w zwalczaniu cząsteczek lipidowych, obecnych m.in. w otoczkach komórek wirusów. Zastosowanie alkoholu etylowego o stężeniu 60–80% w bazie żelu sprawia, że jest on silnym środkiem wirusobójczym. Tym samym użycie żelu myjącego do dłoni marki Kabos eliminuje wszystkie wirusy osłonkowe, takie jak: opryszczka, wirus grypy, HIV, HBV, a także wiele wirusów bez osłonkowych m.in. rotawirusa i adenowirusa.
“Kabos Cosmetics od lat dostarcza efektywnych rozwiązań pielęgnacyjnych i produktów, dzięki którym nawet w domowych warunkach można zadbać o piękno dłoni i paznokci. Żel myjący został dołączony do naszego portfolio po to, żeby w obecnych warunkach każda klientka Kabos miała możliwość zadbania o własne bezpieczeństwo i higienę dłoni […] Wyszliśmy również naprzeciw rynkowym realiom.” – oświadczył Marcin Gruchota, dyrektor operacyjny Kabos.
Marka Kabos Cosmetics podjęła decyzję o produkcji i sprzedaży żelu celem zapewnienia wszystkim klientkom środków bezpieczeństwa i higieny, niezbędnych na co dzień. Uniwersalna buteleczka opakowania pozwala komfortowo korzystać z produktu, a estetyczna grafika przypadnie do gustu wielu Paniom. Ponadto, w najbliższych dniach marka planuje również uruchomienie produkcji żelu o większej pojemności.
Jako marka odpowiedzialna społecznie, Kabos przeznaczy 10% kwot ze sprzedaży żelu myjącego na walkę z COVID-19.