Loriini to polska marka odzieżowa stworzona przez Annę Wendzikowską – aktorkę, dziennikarkę i prezenterkę telewizyjną. Dobrze wszystkim znaną z porannego magazynu Dzień Dobry TVN.
Chwytliwa nazwa „Loriini” oznacza plemię wielokolorowych papug z podrodziny dam. Nie jest to jednak przypadkowa koncepcja. Motyw ten zawarty jest w logo marki i przewija się również na ubraniach. Jest to nawiązanie do głównego celu, jaki postawiła sobie gwiazda. Jej marka ma być kobieca, zwiewna, kolorowa, a co najważniejsze z charakterem. Ma podkreślać, że każdy jest inny na swój sposób i nie powinien ginąć w tłumie. Widzimy to także na Instagramie brandu, gdzie widnieją przeróżne hasła motywacyjne. Na przykład „Be a parrot in a flock of pigeons” czy „Don’t try to blend in, when you were born to stand out”.
Zdaniem prezenterki moda to nie przebranie, ale piękna oprawa, która ma nas zdobić, jak kolorowe pióra zdobią loriini – i to właśnie chce przekazać za pomocą swojego świeżo upieczonego biznesu. Jego stworzenie było marzeniem gwiazdy. W swoich wypowiedziach wielokrotnie podkreślała, że chęć wnoszenia koloru miała już jako nastolatka, kiedy znudził jej się kolor czarny. Zanosiła pierwsze materiały do krawcowej swojej mamy. Swoje inspiracje czerpała z podróży do Londynu, Paryżu czy Los Angeles.
Widać, że wszystko jest przemyślane od początku do końca. Z dbałością o najmniejsze detale. Sama gwiazda zanim wprowadziła produkty do sprzedaży, testowała je na sobie. Dodawała zdjęcia z podróży w swoich ubraniach, co stopniowo wzbudzało ogromne zainteresowanie. Pojawiały się lawiny pytań odnośnie tego, gdzie można je dostać. Wybierała materiały, brała udział w tworzeniu marki. Sprawdziła je jak sama twierdzi, chyba we wszystkich możliwych warunkach – w telewizyjnym studiu, w podróży, na wywiadach i Oscarach. W ramach ciekawostki, jedyną modelką prezentującą produkty na stronie internetowej jest sama Anna Wendzikowska. Już na pierwszy rzut oka widać, że jest bardzo zaangażowana.
Ubrania są szyte w Polsce, z dbałością o szczegóły i z najlepszej jakości tkanin. W ofercie Loriini znajdziemy oversizowe kraciaste koszule, które idealnie sprawdzą się do ciężkich butów czy skórzanych legginsów. Pełne żywych kolorów, zwiewne sukienki o długości mini i maxi oraz spódnice o różnych krojach, printach. Łatwo zauważyć, że jednym z ulubionych wzorów Anny jest popularna panterka, która występuje w wielu wersjach. Jest tak w przypadku sukienki SHILA, NATALIE, VIRGINIA RED czy spódnicy TWIGGY BLACK, które widnieją w sklepie internetowym. Nie zabraknie tu także kwiatowych wzorów, które sprawdzą się w przypadku letnich stylizacji. Znajdziemy tu jeansowe kurtki z papugą, a także mocno upragnione w tych czasach dresy, które są hitem jeśli chodzi o home office, ale i nie tylko… Coraz więcej kobiet wybiera komplety dresowe zamiast jeansów na wyjście z domu. Jest to wygodny, ale i dobry wybór na casualową wersje stylizację. Praktycznie każde Instagramowe zdjęcie Anny utwierdza nas w przekonaniu, że mogą być one uzupełnieniem wielu stylizacji oraz, że sprawdzą się nie tylko w wakacje, ale i w jesiennej czy zimowej aurze.
Nie zawiodą także w przypadku różnych typów sylwetki. W ofercie znajdziemy zarówno oversizowe, jak i obcisłe kroje. Każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie. Doskonałym przykładem na to jest Agnieszka Kaczorowska – Pela, która niedawno wrzuciła na swój profil na Instagramie zdjęcie w sukience NAOMI. Będąc w ciąży postawiła na żywy, wiosenny, zielony kolor i print w panterkę, która jest już nam bardzo dobrze znana.
Loriini noszą takie popularne gwiazdy jak Klaudia El Dursi, Edyta Herbuś, Ada Fijał, Magda Steczkowska, Agnieszka Włodarczyk, Zofia Ślotała – Haidar. Wstawiają zdjęcia w ulubionych produktach, co inspiruje użytkowników Instagrama, a także osoby obracające się na co dzień w świecie mody – osoby prowadzące blogi o tematyce modowej, podróżniczej czy po prostu influencerzy. Na pierwszy rzut oka widać, że każda z nich ma swoją ulubioną rzecz z Loriini. Mimo, że każda jest inna, ma odmienny gust i styl – to każda na swój sposób interpretuje chęć wcielenia się w kolorową papugę. Pokazuje to, że marka jest stworzona dla wszystkich kobiet, a nie konkretnej, ścisłej grupy odbiorców.
Zakupy możemy zrobić w sklepie stacjonarnym, który znajduje się na Mokotowskiej 43 na 1 piętrze w MOKOTOWSKA CONCEPT. Jest to miejsce, które mieści takie marki, jak Susan Swimwear, PASO a PASO, Iluzja Jewellery, Simona Nikołajewska, DOLLINA czy Justyna Rożek. Charakteryzują się tym, że wszystkie są projektowane i produkowane w Polsce. Od niedawna istnieje również sklep internetowy firmy. Koniecznie sprawdźcie www.loriini.pl . Ceny wahają się już od 350 za oversizową koszulę, 450 zł za sukienkę maxi i 650 zł za jeansową kurtkę. Aktualnie w sklepie internetowym trwa wyprzedaż, więc można upolować długowyczekiwaną rzecz, za dużo niższą cenę! Pisząc ten artykuł sama mam ochotę dodać do koszyka kurtkę z papugą 🙂
Marka mimo ogromnych przeszkód jakie spowodowała aktualna sytuacja na całym świecie ma duże szanse, aby osiągnąć sukces, inspirować i zachęcać do bycia odważnym także i w ubiorze. Trzymamy kciuki!
Markę można podsumować jednym, charakterystycznym dla niej hasłem „Be yourself, be loriini”.
Paulina Zabielska