Kobiety z branży digital marketingu budują wspierającą się wzajemnie społeczność! 1 lutego 2024 roku w Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie odbył się event Orion Woman. Panie mogły wziąć udział w warsztatach i panelu dyskusyjnym, a także zawrzeć nowe znajomości. Jak przebiegła impreza?
To już druga edycja inicjatywy Orion Woman
Na początek warto przybliżyć szczegóły inicjatywy. Orion Woman to projekt zapoczątkowany w 2023 roku przez COO Orion Media Group Magdalenę Żmudę. Jego cele to: zbudowanie społeczności kobiet pracujących w branży digital marketingu, wymiana doświadczeń i poszerzanie sieci kontaktów.
Inicjatywa narodziła się w wyniku obserwacji rynku pracy i tego, z jakimi trudnościami na co dzień borykają się kobiety. Nie bez powodu motywem przewodnim drugiego spotkania stała się odwaga. Eventowi przyświecało hasło „Brave in the city”, które dało się we znaki podczas warsztatów przygotowanych przez organizatorki.
Jak przebiegło wydarzenie w centrum Warszawy?
Drugie spotkanie w ramach inicjatywy Orion Woman rozpoczęło się panelem dyskusyjnym na temat odwagi. Magdalena Żmuda zadała kilka pytań ekspertkom z branży – Agnieszce Żukowskiej, Katarzynie Gaweł i Annie Karolskiej. Specjalistki podzieliły się swoimi definicjami odwagi w życiu zawodowym i prywatnym, a także opowiedziały o walce z syndromem oszusta. Udzieliły rad dotyczących ubiegania się o podwyżkę, które z pewnością przydadzą się uczestniczkom eventu.
Po pełnej inspiracji rozmowie odbyły się pierwsze warsztaty, które poprowadziła Aleksandra Węgrowicz-Łastowiecka. Certyfikowana coachka, konsultantka i trenerka biznesu nazwała swoje zajęcia iLeader Woman. Miały one na celu wskazanie uczestniczkom drogi do zmian. Kobiety mogły stworzyć koło swojego życia, a także w konkretnych krokach zaplanować mniejsze lub większe rewolucje w swoim życiu.
Ostatnie warsztaty poprowadziły aktorki z firmy What the nut?!, czyli Anna Gamrot i Agnieszka Bednarz-Tyran. Zajęcia polegały na połączeniu technik teatralnych z psychologią i pozwoliły uczestniczkom podwyższyć wrażliwość zmysłową. Kobiety wzięły udział w ćwiczeniach fizycznych i aktorskich, podczas których pracowały zarówno w grupie, jak i w parach. Warsztaty wzmacniające świadomość własnych ciał były idealnym zwieńczeniem tego pełnego emocji dnia.
Kolejne punkty programu przeplatały się z czasem na networking. Uczestniczki z chęcią nawiązywały nowe znajomości, a wiele z nich wspominało również pierwszą edycję wydarzenia, która miała miejsce we wrześniu 2023 roku. Panie otrzymały prezenty od jednego z partnerów wydarzenia, czyli polskiej marki kosmetycznej Hagi.
Wszystko wskazuje na to, że druga edycja Orion Woman również okazała się sukcesem. Feedback od uczestniczek, jaki pojawił się w social mediach już następnego dnia, nie pozostawia złudzeń. Takie inicjatywy są niezwykle potrzebne, by wspomagać rozwój kobiet zarówno w obszarach prywatnych, jak i zawodowych. Z pewnością warto czekać na kolejną edycję eventu!