Pierwsze spotkanie w ramach inicjatywy Orion Woman za nami. Wydarzenie jest potwierdzeniem tego, jak wiele do digital marketingu wnoszą kobiety. Przykładem tego są historie opowiedziane przez zaproszone panelistki, wśród których znalazły się czołowe specjalistki z branży digital marketingu.
Orion Woman to inicjatywa, której ideą jest stworzenie silnej grupy kobiet, motywowanie i wspieranie ich rozwoju zawodowego i osobistego. Pierwsze spotkanie zrzeszające kobiety związane z branżą digital marketingu odbyło się 28 września w STUDIO8 na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie.
Co działo się w trakcie pierwszego eventu?
Pomysłodawczynią Orion Woman jest Magdalena Żmuda – COO domu mediowego Orion Media Group. To właśnie ona poprowadziła całe spotkanie i przeprowadzając rozmowy z zaproszonymi prelegentkami.
Swoją wiedzą i doświadczeniami podzieliły się:
- Magdalena Tyszkiewicz – Chief Knowledge Officer, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR,
- Wiktoria Kwiatkowska – Digital Media Director,
- Anna Garwolińska – Dyrektorka ds. Inicjatyw i Relacji Członkowskich, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
W trakcie panelu dyskusyjnego prelegentki opowiedziały m.in. o tym, w jaki sposób rozwinęły swoją karierę zawodową i jak trafiły do świata digital marketingu. Ekspertki opowiadały o sile kobiet w branży, ale też o trudnościach jakie napotykały na swojej drodze i o sposobach w jaki je rozwiązały.
Nie tylko inspirujące rozmowy, ale również kreatywne warsztaty
Kolejnym punktem wydarzenia, były warsztaty, w trakcie których uczestniczki wykonały swoje moodboardy, czyli papierowe kolaże. Była to okazja, aby w sposób kreatywny opowiedzieć o sobie, o swoich zainteresowaniach czy osobowości. Pomysł okazał się genialny, ponieważ panie otworzyły się przed sobą jeszcze bardziej, co pozwoliło na nawiązywanie relacji nie tylko towarzyskich ale też biznesowych.
Warsztaty były wstępem do części networkingowej, w której panie inspirowały się wzajemnie, wymieniały doświadczeniami, opowiadały o swoich biznesach i sukcesach zawodowych.
Każda z uczestniczek wyniosła z wydarzenia, nie tylko potężną dawkę wiedzy, nowe znajomości i moodboardy, ale również zdjęcia o charakterze biznesowym wykonane przez fotografkę Nastię Cherniak.
Całości dopełniały słodkości i kameralny wystrój
Całe spotkanie było zorganizowane w taki sposób, aby każda z pań czuła się swobodnie. Atmosferę umilały nie tylko rozmowy, ale również kameralny i kobiecy wystrój wnętrza, owoce, słodkie przekąski i gorąca czekolada, którą można było raczyć się tuż po przekroczeniu progu STUDIA8.
Na szczególne wyróżnienie zasługuje fakt, że wydarzenie zostało objęte patronatem honorowym przez IAB Polska, która wspiera działalność uczestników rynku komunikacji interaktywnej oraz popularyzuje internet jako efektywne medium. Potencjał w Orion Woman dostrzegł również magazyn i portal dla kobiet Ohme, obejmując wydarzenie patronatem medialnym.
Organizatorki już dziś zapowiadają kolejne wydarzenia w ramach inicjatywy Orion Woman
Orion Woman wzbudziło pozytywne emocje zarówno wśród uczestniczek jak prelegentek co dało ogromną satysfakcję organizatorkom wydarzenia z Orion Media Group.
Można śmiało przypuszczać, że podczas kolejnej edycji trzeba będzie zadbać o nieco większą przestrzeń. Wydarzenie idealnie pokazuje, jak ważna jest siła kobiet i jak cenne są relacje w branży.