Orion Woman odbyło się już po raz trzeci! Wydarzenie ponownie zawitało do inspirujących wnętrz Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie i tym razem przebiegło pod hasłem budowania marki osobistej. Co działo się w trakcie eventu?
Kilka słów na temat Orion Woman
Orion Woman to inicjatywa zapoczątkowana w 2023 roku, której inicjatorką jest Magdalena Żmuda – COO agencji content marketingowej Orion Media Group. Spotkania przeznaczone są dla kobiet z branży digital marketingu, a każde z nich skupia się na innym temacie przewodnim. Mają one na celu budowę wspierającej i inspirującej się społeczności. Służą zarówno rozwojowi zawodowemu, jak i osobistemu.
Ostatnie wydarzenie, które miało miejsce 14 czerwca w Warszawie, upłynęło pod hasłem Brand Yourself Edition. Partnerami eventu zostali: IAB Polska, Coffee & Sons, Ania Kruk, DiWine, madelle, Pro’Nature Clinic, sundose, Crispy Natural, Sprawny Marketing, Wysokie Obcasy, Ohme, Anywhere For Her, PolecanyBiznes.pl, iWoman, e-Wenus.pl, Glam Style i Wystarczająco Dobre. Natomiast dwie zaprzyjaźnione konferencje to semWAW i semKRK.
Brand Yourself Edition – co się działo?
Minione wydarzenie Orion Woman rozpoczęło się od oficjalnego przywitania uczestniczek. Pierwszym punktem programu był panel dyskusyjny z ekspertkami, który moderowała Magdalena Żmuda. Brały w nim udział:
- Magda Dubrawska – współwłaścicielka agencji SOLD OUT;
- Ewelina Podrez-Siama – założycielka agencji Fox Strategy;
- Alina Gwoździewicz – ekspertka w dziedzinie marketingu i marek osobistych.
Specjalistki podzieliły się własnymi doświadczeniami i wskazówkami dotyczącymi budowania marki osobistej i tego, jak ważną rolę odgrywa personal branding we współczesnym świecie. Po tym przyszedł czas na networking, w trakcie którego uczestniczki miały okazję napić się kawy, degustować wino z polskiej winnicy czy skosztować wypieków.
Po przerwie odbyła się wyczekiwana prelekcja Anety Chrzanowskiej – specjalistki z ponad 10-letnim doświadczeniem w komunikacji marek beauty & fashion, zdobytym m.in. w roli social media managerki. Ekspertka od kreacji wizerunku porwała uczestniczki swoją prezentacją, która naturalnie przerodziła się w żywą dyskusję.
W relacji z eventu na swoim profilu na Instagramie Aneta Chrzanowska napisała m.in.: „Wychodzę z tej konferencji z hasłem: »Otaczaj się ludźmi, którzy wydobywają z Ciebie to, co najlepsze.« Dziękuję za zaproszenie i wsparcie, Team Orion”.
Na koniec ponownie przyszedł czas na część networkingową, stanowiącą jedną z największych wartości spotkań Orion Woman. W trakcie eventu uczestniczki miały również okazję wziąć udział w sesji zdjęciowej oraz konkursie z nagrodami. Jednej z pań udało się wygrać voucher na nagranie własnego podcastu w OMG Prime Studio w Warszawie. Kobiety otrzymały też prezenty od partnerów wydarzenia.
Zainteresowanie Orion Woman z każdą edycją jest coraz większe. Nie pozostaje nic innego, jak tylko czekać na kolejne spotkania i to, czym tym razem zaskoczą organizatorki!